just for once, i want someone to be afraid of losing me






lite mer bilder på elinpelin.

hej på er kära vänner. just nu sitter jag och skriver på min bok. men det går inge bra för jag har ingen inspiration och är inte alls på humör. så jag ska nog gå och fixa mig lite, platta håret osv, så jag kan fora lite. det blir ju kul iaf. för man ska ju inte skriva på en bok när man inte har lust. då blir det ju inget bra!

imorgon börjar skolan, det ska bli kul att träffa alla och sådär men jag är inte alls pluggsugen.... men jaja jag får väl bita ihop, måste ju klara denna terminen så att jag kan komma in på ett bra gymnasium. åh just det, jag har ju inte talat om för er vad jag tänker välja, höhö... ni kanske inte vill veta men aja nu tänker jag berätta ändå
okej mina val:
1:a Rudbeck samhäll internationell
2:a Rudbeck humanistiska språk
3:e Rudbeck natur samhälle
4:e Jensen samhälle beteende

och så har jag valt italienska istället för tyska! woopwoop

pösssshejjj

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: