bless you my darling and remember that you will always be in my heart



sitter och snackar med finaste syster just nu. snart ska jag gå och lägga mig så att jag inte är trött imorgon. tidigare idag var jag på gymmet med beis och vi körde hårdträning. hon borde seriöst bli någons personliga tränare eller något, hon tvingar en att göra typ hundra utfall och ligga på rygg och få benen nerkastade i golvet... nästa gång blire hämd, hihi. ni får inte glömma frågestunden finaste! vill ni ha svaren i video eller text, btw?
Kram!

KOMMENTARER


emma härnqvist http://perfektion.blogg.se/

skönt att lägga sig tidigt :)

2012-01-11 // 21:35:10

Förlåt för sent svar..inte riktigt orkat!Men hoppas allt är bra med dig :)

Kram♥

2012-01-11 // 23:23:58

Sv: Då är vi två.. jag blir jättetrött av skolan men det kanske bara är nu i början? :) Vad ska du hitta på idag då?? =)

2012-01-12 // 06:32:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: