Du är vacker som du är, du måste vara som du var. Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag

cpdampfeberjävladampdag. mår. seriöst. som. ett. as. hängig. förskyld. snorig. charmig. helt. enkelt.

nej men serriöst, jag mår piss så att säga. men min älskade far tror mig inte? så jag måste stiga upp imorgon, äta frukost och klä på mig osv och sedan bestämma om jag ska till skolan. jag vet redan att jag kommer må skit? fattar inte varför. nej nu måste jag slut. jag låter ju som en bitch, vilket jag kanske är... vem vet? men iaf... nu ska jag nog duscha (och damptvätta håret fast jag inte vill) eftersom pappa inte vill att jag färgar ner lakana med mitt blåa hår... (hade lite forever alone time för en stund sedan) ... aja, ciao bella...


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: