the season have changed and so have we


babe

Hej på er. Nu hoppar vi direkt in i dagens drama. När jag och ylva var påväg hem från träningen så såg vi en tjej plocka upp en duva från vägen. Jag antog att hon skulle flutta den från vägen så att den inte skulle bli påkörd. Sen satte hon ner den vid vägkanten och då blåste duvan omkull. Både jag och Ylva tyckte det var jättesynd om den så vi tänkte gå och kolla till den när tjejen hade gått. Men hon tog med den bakom en konteiner vid cyklarna så vi stod och låste upp min cykel osv under tiden. Sen när hon hade gått gick vi dit för att kolla. Då var den inte där. Så vi kollade runt lite. Jag öpnna till och med konteinern och ba, "var är den??!!" Men sen såg vi blod på marken och då ville ylva gå. Sen fick hon syn på en hög med stenar och därunder låg den. Huvudet var helt mosat och det var blod överallt. Tro inte att vi flyttade stenarna, man såg ändå.

Jag fattar inte hur man kan döda, människa eller djur. det spelar ingen roll. Men den kanske var skadad vad vet jag. Men då tar man den väl ändå till djursjukhuset, duvakuten eller whatever. Inte dödar man väl den? och genom att krossa huvudet, det är ju bara vidrigt. Vila i frid lilla duva♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: