om himlen finns är jag förlorad

Tänkte visa er lite hur det blev när jag färgade och klippte elins hår i måndags (tror det ar måndags). Vet att bilderna inte är dom bästa, var tvungen att använda den inbyggda blixten (jfdngxjnfdxlkjgbjdf) för jag orkade inte springa iväg och leta upp dom andra... latmask.se. aja hoppas dom duger iaf!


såhär såg elins hår ut från början... en ganska rejäl utväxt osv..



och resultatet blev såhär. jag tycker att hon passar väldigt bra i den här hårfärgen och jag är nöjd med klippningen, däremot skulle jag vilja färga det en gång till för att få ett jämnare resultat. det var rätt svårt med tanke på utväxten osv. men elin vill inte så nu får hon ha det såhär. hoppas hon blev nöjd och att hon tycker det blev fint! (jag vet att det ser helt ojämt ut med färgen på bilderna, men det är den dumma blixtens fel. det ser bättre ut i verkligeheten kan jag lova!) pusssssssshejjjj

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: