dying to know, but afraid to find out



hej på er, molin/egoprinsessan här. har precis tagit lite kort på mitt rum, detaljer osv alltså. så jag tänkte bara kila iväg till ica och köpa lite godis till morgondagen. Vi har ju nationella prov i tyska så jag tänkte unna mig lite gott under provet. Jag känner att jag verkligen pluggat så mycket det bara går till det där provet så nu hoppas jag på bra betyg!

annars då? jo men livet rullar på. Ganska skönt att vara tillbaka i skolan och få rutiner och sådär. Annars blir det mest att sova bort dagarna, vilket är skönt men tråkigt! Jag antar att ni la märke till mina extremt målade ögonbryn. Jag fick för mig igår att jag skulle testa och måla dem och det där är resultatet. Ganska mörkt, men ändå helt ok. Men inget jag orkar lägga ner energi på till vardags... Okej nu är det dags att kila, så puss och kram underbara!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: