I think my Hogwarts acceptance letter got lost in the mail


canon eos 400D, tamron AF 18-200 mm f/3.5-6.3
Såhär känner jag just nu: FMLFMLFMLFML. Förklaringen är denna: Lilla Molin ska ansvarsfullt gå in på gymnasiantagningens hemsida och söka ett gymnasium. Jag lägger till mitt första val, samhälle på rudbeck med inrikting internationell. Nästa val vill jag ska vara samhäll beteende på rudbeck. MEN NEJ NEJ, man får inte välja samma program två gånger, fast det är olika inriktningar?!!?! Seriöst?! Jag får ryck, ärligt! Jag vill bara gå på rudbeck och ingen annan stans, så nu är det totalkört. Natur får bli mitt andra val. Vad är det här för något?!

Jag blev tvungen och ringa ylva och dela med mig av mitt problem. Nu är hon oxå arg. Hon har samma problem. FMLFMLFML!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: