i truly hope that you're okey


gammal assöt bild på elinpelin - takenbyme

hej på er. jag sitter för tillfället fast i västervik, en sån där liten stad med gamla hus överallt och vintage stil på det mesta. synd bara att det är sisådär skitväder så jag inte käner någon inspiration till att gå ut och fota... men idag är det påskafton! hurraa... inget speciellt för mig, det enda jag vet är att jag ska hitta mitt påskägg och sen äta påskmat som är exakt samma sak som julmat typ. hura för svenska variationen inom högtiderna... jaja slut på gnäll typ nu. hejdåå. kanske kommer jag tillbaka under helgen. kanske inte. beror på vad jag har att säga medans jag är här.

KOMMENTARER


Vart hittar du alla fina citat? :)



Finblogg!

2012-04-07 // 20:25:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: