Du är vacker som du är, du måste vara som du var. Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag. Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.




så, spottar ut skam, hon lever med en fiende
lever med en nattsvart känsla så vidrig, men
Känns som döden knackar på när man är ensam
Jag skär mig själv för att rymma ifrån den känslan

Tänk dig en massa människor som samlas runt dig

och pekar ut alla dina fel som ett mönster
Därför stannar jag hemma, låser in mig på rummet
det känns lite tryggare - världen genom mitt fönster.

Har dåligt med pengar, kan inte följa trenderna

och gör man inte det så försvinner de flesta vännerna
sömnlös, hoppet hoppade av
första chansen det fick så jag mår botten idag.

älskar den här låten, fört när jag hörde den så tyckte jag att den va helt kass för jag gillar ju inte rapp, jag har aldrig gillat rapp, alltid tyckt det är skitjobbigt att lyssna på. men nu är det inte så längre, rapp is tha shit. nejdå, håkan och melissa jag har inte glömt er. älskar er av hela mitt hjärta. puss på er. men texten i denna låten är så sjukt bra, när man väl lyssnar ordentligt (som jag sällan gör) ja då är det ju faktiskt bra.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: