don't think, don't judge. just listen


väldig omemotståndlig bild right, skämt åsido

Hej fans. sitter och är lite irriterad just nu. tänker skriva detta inlägg bara för att pappa mobbade mig om att jag borde göra det. så här har du pappsen. jag är lite sur för mamma och pappa håller på och tjatar om att ta körkort och övningsköra osv. "Moa har du kollat upp det än? Nehe inte det. När hade du tänkt ta tag i det då? Ja det är ju upp till dig om du vill ta körkort. Vi måste disskutera hur mycket du ska betala. Vi vill ha alla brochyrer från alla körskolor i stan Moa innan vi ens disskuterar detta. Du förstår väl att du inte kan förvänta dig att vi ska ta reda på allt? Moa, har du förstått det nu? Moa, moa moa moa MOAAAAAAAAAAAAAAAAAA" seriöst det går inte att få tyst på dom. jaja jag fattar att det är dyrt osv men chilla lite... jag fixar det här... omg är lite irriterad på dom just nu bara........................
hejdå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: