23.09

jag måste säga att jag äger fan! Eller? Först är jag på stan. Har då inte ätit någon lunch, därför bjuder emma mig på donken. Sedan går jag runt och släpar världens fetaste väska medans vi kollar runt. Vi äter sedan på spicy, mums! När jag sedan ska åka hem inser jag att jag missat sista bussen hem med fem minuter. Måste vänta nästan en halvtimme på nattbussen, alltid lika kul. När den väl kommer så kommer smarta jag på att det tar 30 minuter att åka hem till mig med den, vanligtvis tar det fem. Dör lite inombords när jag inser det. Så nu. Tänkte tvätta håret idag, kom på det nu då. Klockan är elva. Lite sent, mamma kommer döda mig, kanske. Men förövrigt var min dag bra, slapp visa upp mina nija-moves på judon eftersom jag var "skadad". Jag hade bara lindat handen för jag vill sluta knäcka med fingrarna, men det visste ju inte dem. mohahaha ;) Men nu ska jag nog duscha ändå och lägga på lite mer färg på brynen. Tjarååå




två random bilder. Sista ser jag ut som en damp på. skabbhår, inga ögonbryn osv. men skitsamma. båda har ylva tagit :)

KOMMENTARER


Diana

HAHAH men moa vafan trodde det hade hänt något allvarligt därför du hade lindad hand men icke X)

2011-11-23 // 23:35:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: