en stressig tid

nu är jag tillbaka, snabb jag var ellerhur. idag har skolan varit rätt så seg men jag fick mycket gjort i alla fall, lämnade in tyskan, äntligen! och så är jag nästan klar med matten, jihoo. måste göra lite till nu, pappa får hjälpa mig. när jag kom hem bakade jag baugetter (stavs det så? i min värld gör det det iaf) jag gjorde en till vitlöksbaugett och den blev bra de andra har jag inte smakat än. ska nog göra det om sisådär 10 minuter. det var lite jobbigt på träningen för jag har så ont i knäna förstår ni. går typ inte avv böja på benen, ajj! jag har även lånat hem en gitarr idag, för jag var tvungen att öva på musiken, jag ska kunna spela We're not gonna teke it, det går inte bra för mig. det var allt för idag, tjooflöjt gullungar

KOMMENTARER


dagens länkar finns uppe:D klicka på länkarna för att se om det blev du<3 om inte, anmäl dig gärna igen!

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lank-tavling-11.html#comment

2011-03-17 // 06:59:36

sv: tack detsamma:D

2011-03-17 // 16:16:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: