skratta åt allt

lite såhär såg jag ut idag, fåglarna har bea ritat. jag tycker faktiskt att det var duktigt gjort! i skolan hade vi hemkunskap, vet ni jag tror det gick ganska bra iaf! vad ska jag göra nu då? jag tror faktiskt att jag ska rita lite, det känns som en bra idé.
innan jag gick hem från skolan tog jag en extra lång promenad istället för att bara gå en kort bit, det kändes skönt med lite frisk luft. men nu vill jag inte gå ut även fast jag är på ute humör, för det här helt mulet, det gillar jag ju inte. sol ska det va!
det är bara 1 vecka och några dagar innan det bär av till loftsdalen med bea! hoppas att vi får det fint! ni får gärna komma med matförslag till efterrätter, huvudrätt och förätt för jag och bea ska göra mat en kväll:)

KOMMENTARER


sv; åh, tack detsamma ! :D

2011-02-16 // 17:00:43

Hejsan! ♥



Nu är veckans blogg avslutad. Kika in!

2011-02-22 // 16:33:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: