drömfångare

nyss hemkommen från musikalen. alltid lika kul, men jag vet inte idag kändes det som om det inte gick så himlans bra. vad kan det bro på? sitter och lyssnar på Så länge vi båda andas, för hundrasjuttioelfte gången, den är så bra tycker jag, även om jag hatar hysterin omkring twilight-filmerna. eftermiddagen tillbringade i köket där jag skapade drömfångare, en åt mig och en åt min syster. hoppas dem kan rädda mig från madrömmar i fortsättnigen. lämnade ju ett hål i mitten så att de goda drömmarna kan komma igenom, haha, hoppas det funkar. det här är det sista för ikväll, så sov gott och dröm vackra drömmar!
Tumblr_lf8sg9vrgr1qd7t5co1_500_large
Tumblr_lf6f0b12er1qe728bo1_500_large Tumblr_lg007beuan1qgqdk4o1_500_large
bilder tagna från we♥it

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: