be who you want to be, not what others want to see

får typ cp ryck på mig sjäälv. har verkligen ingen julfeeling, ingen! det beror någ på att det inte finns någon snö alls, kom igen lite snö kan det väl komma?? men här sitter jag (forever alone) och kommer på att det är tio dagar (10 dagar!!!) kvar till julafton. min första tanke är ju förstås "jaha, oj" och sen går det vidare till "orka julen, fyyyyy vad tråkigt". vad är det med mig, jag brukar alltid älska julen. nu längtar jag inte ens, inte i år. nu är jag bara deprimerad över att jag måste gå en vecka till i skolan. till och börja med, betygen är satta. varför är vi där? nästa, finns inget annat att göra än att leka med beas hår och läsa quotes där. nästa, torsdag och fredag? vad ska jag göra då?? next, basgruppsdag på måndag, jaha. vad ska vi göra då? innebandytunering på tisdag, orkaaaaaar inte. men nu låter jag som värsta gnällspiken. skärpning. det är ju jul snart. yeeeesss! lägger in några julbilder för att tillföra lite julstämmning på bloggen!

samtliga bilder från we♥it



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: