the biggest challenge of life is to BE YOURSELF in a world that is trying to make you like everyone else




Jag måste verkligen tipsa er om den här boken! Isabella Löwengrip/Blondinbella har skrivit den och den handlar väldigt mycket om att få bättre självkänsla och självförtroende. Jag måste säga att man blir mycket starkare av att läsa den faktiskt. Jag trodde personligen att den inte skulle vara särkilt bra, eftersom jag inte är så mycket för sånt trams som många sådana böcker innehåller. Men denna var inte alls sådär töntig. Isabella skriver om egna erfarenheter och jag tror också att den blir bättre eftersom hon själv är ung, stark och nyss gått igenom tonårens "tuffa" år. Det förvånade mig faktiskt att boken fick mig att må bättre, men hon hade väldigt många tips och så vidare. Så om ni inte har så bra självförtroende eller självkänsla så är den här boken en bra idé att läsa. Hon försöker också hjälpa en att komma ur ätstörningar osv. Hon får en att inse att komplex inte är livet, utan att det finns väldigt mycket annat som är så mycket viktigare.

Okej, nu har jag skrivit klart om den här boken. Den är verkligen ett tips från mig till er och jag hoppas ni går och köper eller lånar den! Kram

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: