oh well, whatever, nevermind.



okej nu har jag lugnat ner mig lite. om jag ens var så stressad/upprörd eller vad det var. Men idag har jag iaf, förutom duvdramat, varit i skolan som vanligt. fick reda på vad vi fick på nationella i tyska på hör & läs delen. På hör fick jag som sagt MVG och på läs var jag ett poäng ifrån MVG alltså VG+, då blir man ju lite ledsen i ögat faktiskt.. Men hoppas det gick bra på skrivdelen... Sen var jag och träna med ylva och nu har jag precis kollat på ett avsnitt av BB och ätit ägg (blev inga mackor för avocadon var inte mogen...) Så nu ska jag snart in i duschen och sen blir det att ladda inför nationella imorgon. Biologiprov, sjukt läskigt. Finns så himla mycket delar inom biologin liksom... Wish me luck!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: