i was praying that you and me might end up togheter



När jag gick hem från skolan idag var mitt humör seriöst på topp! Solen sken och jag gick med jackan i handen, varmt som tusan var det också. Och jag gick tillsammans med världens finaste människor och sen när vi sa hejdå gick jag som i trans hem. Jag bara gick och njöt, har inte känt mig så glad på hur länge som helst nästan. Men att gå där i solskenet fick men verkligen superglad.

Men sen när jag kom hem så gick jag typ och la mig och kollade på big brother. Men nu har humöret sjunkigt igen, inte till botten men jag är iaf inte kvar på toppen. Men ändå är jag rätt glad, för det känns som om allt blir bättre och bättre förutom skolan då. Det är en annan visa, jag lär mig inget för jag lyssnar inte. Men annars så känns våren i luften och ju närmare sommaren vi kommer dessto gladare blir jag. Åh, jag vill att det ska vara såhär bra varje dag.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: