but i mean, who would be in love with me. that's just stupid

Hej på er. sitter just nu med färg på ögonfransarna och ska snart in i duschen. Ikväll blir det att kolla film med bea, koffe, einar och kanse putte. Ska bli sjukt kul anyway :D
Som ni kanske såg så "ramla" jag med crossen igår. Eller det var mer så att jag la mig ner. Asså det var första gången jag skulle åka cross och jag blev skiträdd när jag körde ut i vattnet så jag vet inte vad jag gjorde, fick typ panik iaf. Men det gick bra, inga skador som tur är. Sedan var det bara upp och köra igen. Ändå är jag stolt att jag klarade att starta den och köra runt, haha! Men vi hörs hörrni!
bild i repris

KOMMENTARER


Tjenare! Vad ser du som mest intressant att läsa om i bloggar?

2012-03-17 // 21:21:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: