hahahahahaha jag dör!

Loggade nyss in på min blogg och såg att jag fått dem här två kommentarena. Så jäkla roligt att jag bara måste svara!



svar; till och börja med... oliva... jag skrattar ihjäl mig. Den här kommentaren är så patetisk så det slår rekord.

1. okej såhär är det, ja jag redigerar mina bilder. Men det är oftast bara färgerna osv, jag vet inte ens hur man gör för att ändra hudfärgen. Jag kan till och med säga att jag inte har photoshop så hur skulle jag kunna göra det?

2. Och att jag skulle redigera min mun, varför i hela världen skulle jag göra det? Jag vill inte ha en mun som är för stor, jag är faktiskt nöjd med min så jag skulle aldrig ens tänka på att redigera den...

3. Sen drar jag heller aldrig in min mage om det var det du menade med att "typ drar in". Har det inte fallit dig in att jag kanske är naturligt smal?

4. sen till det sista och roligaste, ja jag har stavat fel. so what? vem bryr sig egentligen? jag kan tala om att du oxå har stavat lite fel, tex heter det ärlig och inte älig. Det heter även redigerad och inte redigerd.

Så nu har jag svarat, och så ni vet, så som jag ser ut på bilderna är så jag ser ut!

KOMMENTARER


Strunta rent ut sagt i dom töntiga komentarerna!

Du är naturligt snygg och vacker och fortsätt skriv som du gör på din blogg. Du kommer gå långt! Kram :)

2012-01-12 // 19:46:53
linda - en vimsig mamma http://holen666.blogg.se/

det är bara avundsjuka som tyder på kommentarerna! kram

2012-01-12 // 20:31:44
olivia

även om du säjer så i ditt inlägg vet alla att de inte e sannignen.

du ljuger säkert bara för att få läsare så jääääävla patetisk tjej du e

2012-01-12 // 20:38:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: