the pressure to be perfect



Jag måste säga en sak till er underbara läsare. Jag tycker såhär; alla tjejer som går runt och stör sig på sitt utseende, svälter sig, osv. Sluta Nu. Snälla.Ni! Känner ett antal tjejer som inte är nöjda med hur det ser ut. Men jag har alltid tyckt - även om jag såklart har haft lite svackor ibland - att det är viktigare att vara ärlig eller rolig och ha en fin insida... Men som ni säkert förstår så är jag inte heller alltid nöjd med mitt utseende, men jag försöker acceptera den jag är. Jag kommer säkert inte bli längre, det kommer ta tid tills mitt hår blir långt osv.. Men det viktigaste är iaf för mig att ha en fin insida!

KOMMENTARER


Annie

Det är skillnad på att kunna acceptera sig själv, men om ingen annan kan det.

2012-02-10 // 15:47:37
beeeseeen

bra där moa!!!! :))<33333333

2012-02-10 // 16:56:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: