i know some day you'll have a beutiful life. i know you will be the sun in somebody else's sky




canon eos 400D, tamron AF 18-200 mm f/3.5-6.3, nikon speedlight sb 600
Kolla in min snygga pälsjacka. Jag är så jäklans nöjd med den, allvarligt talat alltså! Det var en kappa från början och nu har jag sytt om den så den går till midjan. Jag är verkligen supernöjd. Jag har fått den av farmor som inte ville ha den eftersom hon fått den av sin mamma, haha. Men nuså har ju jag den och jag är fett med glad! och ja, det är en äkta päls. Jag vet, det är lite äckligt, men alltså, den är ju begagnad och jag har inte köpt den ny. Så kom inte och säg något om mord och så vidare. Jag får ha vad jag vill :)

KOMMENTARER


fan va snyyyyyyyyyygg!

2012-02-08 // 22:15:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: