amazing things happen

Hejsan Alla Vackra Läsare, Bea här!! Idag har jag fått chansen att gästblogga här på Moas blogg, vilket är jättekul tycker jag :) Ni har säkert sett mig på bloggen förut men jag vill bara berätta vem jag är för er!! Haha det känns lite som att ni kan ha fått fel uppfattning om vem jag är med tanke på att jag oftast gör till mig på bilder och på videos som moa har lagt ut... Men jag hoppas att ni förstår att det är på skämt och att jag verkligen inte är sån :S

Moa är som en syster för mig! Vi har känt varandra i ungefär tre år och under dom åren har vi lärt känna varandra extremt bra... vi är som systrar för varandra! Jag kan berätta exakt allt för henne och veta att jag kan lita på att hon inte säger till någon. Vi har många likheter men också många olikheter, t ex vi är ungefär lika korta men hon är sååå mycket smartare än mig...hahah jag kan vara lite seg...:P Jag vill bara säga att hon är extremt fin, både utseende och som person, hon förtjänar så mycket mer än vad hon har. Ibland får hon uppleva saker som hon verkligen INTE förtjänar och i dom stunderna försöker jag verkligen stötta henne!!

Jag minns första gången jag träffade henne. Jag var thailand i 4 veckor och under tiden jag var där hade mina klasskompisar mailat mig om att vi hade fått en ny i klassen och att hon var extremt lik mig. Jag tyckte såklart att det skulle bli superkul att träffa henne och när jag väl gjorde det så blev vi vänner jättefort. Det liksom "klickade". haha det där lät så fel med det gjorde verkligen det, vi förstod varandra :)

Under dessa tre år har jag upplevt en hel del kul med henne och självklart får jag inte glömma att nämna våra andra bästa vänner Ylva, Amanda och Elin.

Moa, jag är jätteglad att ha dig som en vän/syster och alla gånger du har stöttat mig och tröstat mig, jag kommer aldrig kunna betala tillbaka de! Du finns i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma dig! Jag hoppas verkligen att jag kommer att få göra med gästbloggar här!!

PUSS OCH KRAM, FUCK YOU!!! :*
...och bara för att jag kan så måste jag skriva att jag är mycket bättre än einar allmyr....


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: