you have a voice (use it)





my homemade hanna tattoo

Hej på er. Vet att jag inte har uppdaterat sen i måndags, förlåt för det. Men nu sitter jag här och bloggar i alla fall. Kan ge er en liten snabb update vad som hänt de senaste dagarna då. för ni bryr er så mycket :D

tisdag: var och träna med Ylva och sen blev det slappakväll, inget hände vad jag kommer ihåg... haha

onsdag/dramadagen: jag följde med syster till läkaren (hon är ju en sån mes så hon inte kan gå själv...) nej jag skoja men jag ville följa med så. hon vart tvungen och ta blodprov i armvecket osv så det var lite äckligt, trodde jag skulle spy typ när läkaren fyllde upp typ sju provrör med massa blod!! Sen så redovisade jag matten, äntligen!! Skulle egentligen redovisat vid höstlovet, så ja då förstår ni nog att jag hatar matte. Men fick VG så jag blev asglad. Sen skulle jag till läkaren, tänker dock inte säga vad jag gjorde där. Lite nyfikna nu va? Sen va den dagen slut.

torsdag/idag: ja, idag har jag varit i skolan. fick reda på att jag inte behöver plugga mer tyska på hela terminen om jag vill ha VG, om jag vill ha MVG så är det några saker kvar... Men sen stannade jag kvar i skolan en timme (hör vad duktig jag är) och sen drog jag och ylva hem. Nu sitter jag och redigerar bilder och kollar på lillabloggen klipp, så himla kul!


okej nu räcker det... hejdå, pööööööööööössss

KOMMENTARER


sv: sjukt coola bilder!

Det lät skitfint! Men börjar med ett hål till tror jag, det lutar mer mot att bara ta ett till i ena faktiskt :) kram!

2012-04-12 // 23:10:06

rriktigt snyggt!

2012-04-13 // 23:29:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: