förhoppningar och regnbågar

om en vecka sitter jag antagligen och myser i loftsdalen med böröczkisarna och de andra som ska med. jag längtar så, att åka skidor är så mysigt, den bästa sporten jag vet. att dessutom få åka skidor med bästa bea kommer bli awsome!
om två veckor sitter jag väl och snackar massa strunt med vännerna uppe i falun. det man längtar efter hela året och det är föör den resan man orkar stå ut med skolan för det mesta.
tiden bara rullar på, det stressar mig faktiskt. halva mig vill gasa och uppleva allt rolig samtidigt som jag bara vill stanna, inte låta all tid bara rinna iväg. för snart börjar jag väl gymnasiet och sedan studenten. men för stunden väljer jag att gasa, för jag vill bara flyga iväg och uppleva allt kul.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: