en helt vanlig dag

fin dag. fick vara med fina människor. började med att ag vaknar förtidigt eftersom beas klocka gick fel, så vi går upp sju istället för nio, men vad gör väl det? vid elva-tiden anländer ylva och vi pluggar tilsammans, det vet ni ju redan. Efter plugget bakade vi lite kollade på en ganska sjuk film och umgicks. Vid klockan 6 vart det musikal med jätteroliga människor, älskar dem! Och nu ska jag sova, och så ska jag försöka klura ut hur gratisbio funkar och hur man får poäng, haha! Min dag har väl inte direkt varit en klassisk alla hjärtans dag men jag är nöjd. har någon av er varti med om en typsisk kärleksdag idag, berätta gärna! nu ska jag som sagt sova, är även lite euforisk av mig, eftersom... ja det ni;)
massvis med kärlek - er molin

KOMMENTARER


sv: åh tack så jättemycket! Hoppas att du fortsätter att titta in! kramkram

2011-02-15 // 18:43:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: