someone will always be prettier. someone will alwas be smarter. someone will always be younger. but they will never be YOU



Det här inlägget tänkte jag tillängna några av mina allra bästa vänner. säger det inte tillräckligt ofta till dem så här är ett inlägg. ni tjejer ni är grymt fking underbara, ni gör hela min dag, ni får mig att vilja gå till skolan även om jag egentligen bara vill dra täcket över huvudet. det är ni som får mig att pallra mig dit, för många av mina roligaste minnen med er är därifrån! jag älskar er över allt annat och ni märker alltid när något är fel, då stöttar ni mig om jag behöver det eller låter mig vara ifred om jag vill det. ni är verkligen dom bästa vänner man kan ha! glöm aldrig det. ni får mig att le när jag egentligen vill gråta, ni får mig alltid på bättre humör. lyssna aldrig på mig om jag blir arg, för jag glömmer det fem minuter senare. det går inte att vara arg på er någon lång stund, det går inte!
- bea syster du är den som alltid förstår mig. och du lyssnar alltid på mig även om jag bara pratar strunt. för mig är du som en syster!
- ylva du är den som alltid får mig att skratt. du får mig verkligen alltid på gått humör hur ledsen jag än är just den dagen. bästa vän!
- amanda även fast jag blir irriterad på dig iblan så ska du inte lyssna. det är bara när jag är på dåligt humör. du är verkligen en bra vän och jag älskar dig!
- elin, jag har inte känt dig så himlans länge men det känns som vi känt varandra hela livet typ. du är verkligen värdens snällaste och roligaste kompis!
jag älskar er♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: